lördag 23 oktober 2010

Klarry

Heej Heeej.
Linnea har nyss gått hem.
Så nu har jag tid att blogga.
Vid 1 mötte jag Felicia vid stationen, och vi drog till Handen. Åt på donken, och jag köpte typ värmeskydd och en halsduk. Jag är ju typ pank, så jag kan inte köpa så mycket.. :/
Haha, men sen kom Linnea också. Vi spela nått spel och jag dog när vi såg en video. Haha, sen satt vi och titta på massa videor. Sen gick F hem. Linnea stanna. Jag typ lockade hennes hår i flera timmar. Haha. Alltså hon har så himla tjockt hår. Och fint!!!! Men hon var skitfin i lockigt hår också! :D



Haha, dom andra skrattade men jag dog. Dom titta typ snett på mej :(
Men dialekten. Så pratar man typ däruppe, där jag har landställe! Fast dom överdriver ju den skitmycket! Men det är den dialekten iaf!
men typ sämsta och tråkigaste filmen som gjorts egentligen. Hahahahaa

Inga kommentarer: