måndag 18 oktober 2010

Senaste dagarna



Hej heeej :D

Kom hem vid typ 5. Har faktiskt haft internet där uppe, men det var rätt segt, (eller faktiskt inte), men jag orkade iaf inte blogga.
Sorry. Men jag kan berätta lite kort om de senaste dagarna.
Fredag: Vaknade och packade. Sen åkte vi till Adrians skola för att hämta honom. han ville verkligen på sin musiklektion. Han går på ett musikgymnasium.
Sen åkte vi bil i typ 4 timmar. När vi kom fram åt vi middag och såg idol.
Lördag: Elise kom ut. Så jag var med henne några timmar innan hon skulle hem igen.
Vi tog massa, massa kort, de ligger ute på facebook. :P
På kvällen åt vi middag hos Berts. Det var jättegott och mysigt. Sen på kvällen gick vi hem i beckmörkret. Man hörde sälarna från havet. Skitmysigt! :D
Söndag: Jag vaknade och hade drömt typ samma dröm hela natten. Eller jag hade säkert inte det, men det kändes som det! Jag var på nån båt som tävla mot en annan båt.
Men sen kände jag mej jättekonstig. Mådde lite illa, och typ skittrött.
Dom andra gick och tog upp alla båtar, men jag var hemma.
Jag tog tempen och hade feber... Så jag sov massa den dagen. Somnade med tröja, tjocktröja, fleece, täcke och överkast. Strumpor, tofflor och mjukisbyxor. Fast jag frös skiitmycket!
Sen såg jag, Adrian och mamma Eclipse. Hahaa, har tvingat Adrian och se alla twlightfilmer, fast han typ hatar dom.
På kvällen såg hela familjen Dorsins typ standup show. Har typ aldrig skrattat så mycket. Haha.
hade 39 graders feber då, också.
Måndag: På natten fick jag skitont i halsen! Jag sa till alla i mina drömmar att jag hade skitont i halsen. Det var skitkonstigt! Men på morgonen hade jag ingen feber. Men nu tror jag att jag har lite..
Och har så jävla ont i halsen. Asså förlåt, men jag har aldrig haft så här ont i halsen!
Men så åt vi också världens godaste lunch hos världens bästa Mormor och Morfar!
Har fortfarande SKITONT i halsen! Kan typ inte prata. Så nu sitter jag och dricker Hongungste. vilket är skitgott!! Ska dricka skitmycket sånt ikväll! Har kanske halsfluss... :/
Jag vill verkligen inte vara sjuk! Måste till skolan!!!

Men nu är bloggen igång igen! :D Hoppas alla fortsätter läsa, även fast min blogg är lite seg ibland..!

Inga kommentarer: