fredag 28 januari 2011

28e Januari 2011

Hej hej :)
Idag i skolan var väl typ allt som vanligt.. Förutom att alla satt och kolla på skol Dm, och sen kom Jocke och blev typ sur för att vi inte gick på lektionen, så sen var han typ "sur".. Men men.... På lunchrasten var jag och Julia i gympasalen alldeles ensamma också.. ;)
Efter skolan var det tänkt att jag och massa andra skulle till Handen och köpa presenter till Alma som fyller år imorrn! :)
Men på vägen så kommer Julia och ställer sej bakom mej, och då kommer Jeppe som skulle putta henne och puttar båda. Och jag hade händerna i fickan, och där hade jag en halv jätteliten glasflaska och då skärde jag mej på den.. Så det blödde asmycket! Det bara rann. Bokstavligt.
Sen slutade det inte o rinna så jag (och Julia, Anna och Alma) gick till skolsyster. Där tittade hon. Hon trodde att det kanske skulle behövas sy. För det var djupt. Men hon visste inte riktigt om det verkligen behövdes, men hon satte på nån "kirurgstejp" som höll ihop såret och satte på plåster.. Om det skulle blöda igenom skulle vi nog behöva sy.. Så pappa åkte hem från jobbet, (om det skulle behövas sy).. Men han jobbar i stan, så under tiden gick jag till bästa Alma!
Vi satt och titta på tv typ. :) Det har bara blött igenom liite, typ inte alls, så det behövs nog inte sys! Men jag vet ju inte hur det ser ut under allt.. Så det blev ingen Handen.. :(( Men men. Har ändå fixat med presenterna så..
Ikväll har pappa köpt massa godis och chokladpudding så ikväll ska det ätas och titta på Handboll, och Let´s dance :)

Taaack till mina bästa vänner för att ni var så snälla och följde med, och till Alma som jag fick vara hos! :))
♥ (och Jeppe, det är inte ditt fel om du skulle få reda på det här..?) :P





bilder från idag! :)

Inga kommentarer: