måndag 31 januari 2011

Funkar inte..


Hej hej :)
Nu måste jag gå och fixa lite saker, och sen ska jag sova. :)
Förresten, måste jag bara säga att den där besökarsaken nere till höger, under "ettiketter" inte fungerar. Alls. Har haft över 10 000 besökare totalt annars. 10 906 om jag ska vara exakt. Men det var inte sedan jag startade bloggen utan jag tror det var för fleraflera månader sen. Men inte från hela början.. hehehe :)
Aja, tack för att ni besöker min blogg, trots att den går upp och ner så mycket. Nu saknas bara kommentarerna! Men jag ska inte tjata! Men ni får mer än gärna kommentera, för då får jag bara lust att blogga mera.
Men godnatt! :)

Update:
asså den funkar men den går inte rätt.. Asså den räknar men den ligger efter, eller vad man ska säga.. aja, spela roll egentligen ;)

Inga kommentarer: