fredag 21 januari 2011

Roligaste dagen!

Hej hej :D
Idag var vi lediga eftersom vi hade Öppet Hus igårkväll.
Så idag var jag och Julia i stan! Sjuuukt rolig dag! Först tog vi då tåget mot stan. Gick på Åhlens city och massa affärer. Sen till Gallerian. Sen lunch på donken. Sen NK. Haha. En tjocktröja kunde kosta 13.000. Snacka om att känna sej fattig. hahaha. Men dom har nog dom snyggaste hissarna! Så jag och Julia åkte upp o ner flera gånger (a) Det bara sög i magen. ;) Hahaha. Sen fikade vi.. Bara för att, lixom. Haha. Sen gick vi runt. Såg massa spårvagnar.. Så då ville vi åka det! Haha. Det gick en mot Djurgården! Vi blev typ asglada. ;) Så då åkte vi dit. Och gick över Djurgårdsbron. Haha, båda vi var typ uberglada! Sen såg vi Vasamuséet. Och ba, ååhh fan vad najs om det skulle vara gratis och öppet. Sen gick vi in. Och det var gratis för oss under 18. Vi blev typ överlyckliga! Så vi sprang runt där ett tag. Så mysigt där! Sen köpte jag en sak i affären där också. Sen ligger ju Junibacken där. Och jag o Julia har pratat aslänge om att vi vill dit! (a) Haha. Men när vi kom in kostade det 110.. :/ Men. Eftersom det skulle stänga kom man in gratis! Men sagotunneln var stäng! :( Men sen fick man inte komma in om man var under 15, utan vuxet sällskap.. Men tillslut kom vi in ändå! Haha. Överlyckliga blev vi igen! Vi sprang runt o ba: Åååhhh, tiittaa! Som värsta småbarnen. Haha, vi var ju typ gladare än alla småbarn! (: Det är så himla fint på Djurgården! Sen efter det tog vi spårvagnen tillbaka. Vi skulle till Söderhallarna! (fråga inte varför).. På vägen hittade jag en snygg tröja, som jag sprang in och prova. Köpte den! :) Sen in till Butteriks! (stavning)
Sen kom vi in på PUB, av nån anledning. Men inte ut. Haha. Åkte hiss upp och ner flera gånger. Efter ganska lång tid hittade vi äntligen ut.
Sen skulle vi hitta pendeltågen också. När vi skulle på så funkade inte hennes (eller mammas eller pappas.) busskort. Asså hon fick låna mammas busskort. Och jag hade pappas. Så då skulle hon springa in efter men då slogs dom där sakerna igen på henne. Och vi typ asgarva. Men sen tillslut kom vi till tåget! :) Sen åkte vi hem. Jag åt middag. Nu sitter jag här och ska se Let´s dance.
Asroligt idag! Jag har typ aldrig varit i stan med kompisar. För typ ingen vill/orkar! :( Men jag och Julia har gått runt hela dan och ba: fan vad handen är tråkigt egentligen! Hahaha. Nu blire stan framöver! :D Taaaack Julia för idag!!! :DD ♥

Junibacken! :D







Sagotåget












NK hissen! Så jävla snygg! :D


Fikat på NK


Det här inlägget tog över en timme o göra. (okej, lägger upp bilderna i varje reklampaus), men ändå. Nu kan ni väl ändå kommentera? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry att jag inte hängde med :(
Men självklaaaaart hänger jag med nån annan gång ;))<3333

Julia ;D sa...

Haha, fett kul det var idag :D <3