tisdag 29 mars 2011

Alma och Linnea :)♥

Hej hej :)
Har nyss ätit.
Efter skolan som slutade tidigt gick jag, Linnea & Alma hem till mej. :)
Först typ flumma vi, och sen spelade vi Cluedo.. Jag vann, typ. Men Alma hade tydligen hört fel *host, fuskat, host* Haha, nejrå. :) Sen skulle vi fixa Linneas hår, men det blev väldigt misslyckat.. Sen lockade jag Almas hår, men det slutade med att jag "vågade"? det istället.. Haha, sen målade vi naglarna.. Eller dom gjorde.. :P
Sen hände det lite grejor, men vi gick ut sen, och Alma gick hem, och jag följde med Linnea hem. :) Vi pratade om massa saker, och tittade på massor av hennes gamla bilder.. Och dagböcker.. Hahahhahah :)
Kom hem, åt, och nu sitter jag här.. Det är fotboll på tv, men jag måste typ plugga franska.. :(
Så hejdåå


jag o Linnea :)

Inga kommentarer: