lördag 19 mars 2011

Bio :)






Tjena tjena :D

Idag var jag som sagt på bio med Felicia och Anna. :) Vi åkte till Söder. Hämtade biljetterna. Sen gick vi runt i Söderhallarna. Vi gick också in i nån Asisk affär och köpte Pocky. Som jag alltid velat smaka. Det var asgott. Köpte choklad, och sen Felicias Jordgubb. ;) Sen satt vi på donken också. Då fick Anna typ asont i magen.. :( Men som tur var gick det över.. Tyckte verkligen synd om henne, för jag vet hur det känns, då jag har ont i magen typ heeela tiden! Sen var det låång väntan tills bion började.
Köpte Hot snacks, och vatten. :) Hahaha. Filmen var iaf jäääättebra! Rolig, bra och jättesorglig! Satt och grät lite.. (a)
Sen åkte vi hem, kom hem, åt god middag. Sen vid 8a, såg jag, "är du smartare än en 5:e klassare. :) Kunde alla frågor utom typ 2. :)

Ja, så var min dag. Hur var eran? :)

Inga kommentarer: