tisdag 22 mars 2011

Handen, Linnea, ute, osv

Hej hej :))
Skolan var väl okej.. Som vanligt, typ.
Efter skolan åkte jag till Handen med Felicia. Jag var hos optikern. Behövde inte ändra styrka eller nått, men har typ "torra" fläckar på vänsterögat, så ska köpa nått dropp mot det.
Sen åt vi på donken. Sen tog vi bussen hem.
Linnea ringde typ, för hon var ensam med hennes brorsa Jonathan. Haha, så vi tänkte bara gå förbi och säga hej typ. Men vi stannade där. Sen gick vi ut och runt lite. Sen körde vi burken. Åh, älskar såna kvällar. Typ varma kvällar, (okej, det är inte varmt, men inte iskallt iaf) och köra burken på kvällen. :) Bara gå runt och prata, osv.
Sen gick jag hem. Chillade och sen åt jag. Nu sitter jag här. Ska nog gå ner och äta glass eller nått. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: