fredag 18 mars 2011

Sommar ♥


Asså satt och titta på massa videos på min mobil. Och så såg jag den här. Alltså jag saknar den där kvällen. Och sommaren! Kommer du ihåg Elise? Efter att ha badat massor på den soliga dagen, åkt massa båt, spelat bluffpoker sent på kvällen med allihopa. Och så hämta vi chips och sånt och satte oss där. Åh, vad fint det var! :') ♥

Bilder som tagit samma dag som filmen filmades ;)









Och dagen efter den dagen..


var det skitsoligt. + Världens finaste ställe. Där vi har stuga!

Alltså herregud. Vilka fina bilder va?

Och nu massa andra bilder från mitt landställe sen i somras. ♥



















Alltså, titta på varje bild. Så himla fina, saknar sommaren! (och visst är det världens finaste ställe) Jättelåångt inlägg, hade egentligen bara tänkt att lägga ut videon, men nu blev det massa bilder också. Hoppas ni tycker om det, och kommentera gärna.. (a) ♥

Saknar ni sommaren? ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina. men framför allt en duktig fotograf!

Anonym sa...

Jag måste verkligen hänga med dig dit !! (a) ;)) <333