söndag 24 april 2011

Felicia :)




3 bilder från idag :)

Jag mötte upp Felicia vid stationen och vi gick till Konsum. Jag köpte en 1 och en halv liters vattenflaska.. Hehehe.
Men vi åkte iallafall till Rudan. Men det fanns ingen brygga där.. Men det fanns en jätteliten snutt av bryggan så där satt vi och badade fötterna och pratade! Vattnet var iiiskallt!
Men när fötterna domnat bort gick det väl helt okej. ;)
Sen satt vi där och snackade osv, det var jättekul och mysigt! Sen gick vi till Handen. Vi åt Hot wings på Donken, vilket var skitgott! :) Sen åkte vi typ hem. :)
Hahaha, på vägen blev vi asflummiga, eller speciellt Felicia. Haha, skitkul! :D
Men sen kom jag hem. Åt världens godaste middag, och sen har jag typ bara chillat! :)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen! Hare

Inga kommentarer: