lördag 23 april 2011

Glad Påsk!

Hejsan allihopa!
Inatt har jag inte sovit gott alls.. Kunde inte somna så lätt igårkväll.. Så jag gick upp och drack lite mjölk, och sen somna jag.. Somnar typ alltid efter att jag druckit lite mjölk.. Sen vaknade jag vid typ kvart i 4. Av att jag var skitvarm, och mådde typ illa och hade jätteont i magen.. :/ Så jag öppnade fönstret och låg och tittade i skolkatalogen i typ en timme.. Sen tog jag en tablett som man ska svälja hel, men jag kunde inte svälja.. Så den typ smälte i munnen, och det var inte gott.. Sen vaknade jag vid typ 8a igen, och sen kunde jag inte somna om.. :/
Men aja, sen gick jag upp, och letade påskägg! :DD Gick runt och letade lite, och sedan hittade jag det, och det var massa gott godis + 500 kronor!
Sen åkte vi till Farmor och Janne och skulle äta påsklunch! Sen kom våra kusiner också! :) Vi åt en massa skiitgod mat, osv! :D
Fick också 500 kronor av henne, och en Noblesse! Tack så jättemycket! :) + Att jag fick 100 spänn av Mormor och Morfar också! Tack för det också! :D
Så nu är jag typ rik, för månadspengen och mer pengar jag fick av mamma sitter inne på kortet också!

Mitt Påskägg av Mamma och Pappa!


Det jag fick av Farmor!


Och sen två bilder från när vi var ute på promenad! :D



Har iallafall haft en jättebra påskafton!
Vad har ni gjort idag då? :)

Glad Påsk!

Inga kommentarer: