torsdag 21 april 2011

Magnus Nordin


Har läst nu i typ nån timme eller mer.. Haha, läste hela andra bunten av boken.. ;) Hahaha.
Men asså när jag var liten läste jag mycket! Men sen det senaste året har jag inte alls läst lika mycket.. Men jag har hittat en favoritförfattare iaf.. (a)
Magnus Nordin! Haha, hans böcker är så bra! Först är dom typ lite sega ibland, men i slutet blir det alltid så himla spännande.. Han skriver deckare, som handlar om galna mördare, kidnappare.. Mycket psykist störda personer.. Vilket jag tycker är lite läskigt..!
Men jag tycker bara om deckare, och typ hemska verkliga historier! För då blir det mycket spännande.. Men aja, nu vet ni det iallafall! Har läst nästan alla hans böcker, och ska fortsätta läsa dom jag inte läst..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det han som skrev 14 år till salu ? :) <33333

Agnes blogg sa...

Nej :P<3333

Anonym sa...

Haha uuups :p <3333