söndag 8 maj 2011

Hahaha!

Hahhaa, alltså måste berätta en sak som hände i somras.. Och det kommer inte alls låta lika roligt när jag skriver säkert, men det var skitroligt när det hände!
Haha, asså jag, Elise & hennes lillasyrra skulle ta båten till andra sidan. Och hon har typ en egen liten båt, men motorn kan typ hacka, eller vad man ska säga, så när vi satt i båten kom vi på att vi var tvungna att hämta åror! Så hon & hennes lillasyrra sprang gick av, och Elise sprang och hämta åror. Och jag satt i båten och höll i en sten för att inte flyta bort, och på nått sätt råkade jag tappa taget, så jag började flyta ut. Och hon har liksom stugan vid hamnhålet, kallas det. Som leder ut till det öppna havet liksom. Så jag var påväg dit, och jag nådde inte in. Så jag började flyta ut där, och det är ju typ skitkallt i det öppna havet liksom.. Sen kom Elise springandes med en åra, men den nådde inte mej, heller. Så jag tänkte: Okej, då får jag hoppa i nu, för annars blir det bara kallare och kallare när jag flyter ut längre och längre. Så jag tog av mej mjukisbyxorna, (hade shorts under) och stod vid kanten och tänkte hoppa. Haha, seriöst liksom. Men asså vi alla typ asgarvade samtidigt, som vi var typ seriösa.. Hahaha, skratta skitmycket. Och sen kommer hennes pappa med båten.. Han måste ju undra varför jag håller på att flyta ut från hamnen och där står dom, och ba: Hoppa.. Haha, nerå, men typ.
Hahahha, men sen satte jag mej på kanten i båten och liksom typ kom in, efter ett tag.. Haha, asså skitkul! Hahahahah ;)


Haha, man ser inte så bra, men det var där på kanten allt hände. Haha, asså till höger liksom..

Var påväg dit ut liksom.. ;)

(tidsinställt)

2 kommentarer:

Anonym sa...

K.

Agnes blogg sa...

haha, K pårej själv du ;)