torsdag 16 juni 2011

Senaste dagarna :)

Heej heej alliihoopppa! :D
Tänkte blogga nu. Ja, jag vet inte om jag har en bloggpaus eller vad som händer, men ska försöka blogga! Så himla roligt att jag ändå får rätt många besök ändå! :')
Men iaf. Nu tänker jag berätta lite om dagarna.

Söndags: Julia kom hit och skulle sova över här. Vi cyklade till typ en äng, och satte oss på ett berg och fikade! :) Sen cyklade vi runt. Sen på kvällen såg vi Älska mej, och Jackass 3D.
Sen på morgonen gjorde vi i ordning oss och drog till skolan. Vi städade bara skåpen och klassrummet.
Sen efter det drog jag med mamma och köpte en vit kofta till mej och fikade! :)

Tisdags: Skolavslutning. Hade på mej en vit kofta och en blå klänning och så hade jag lockat håret! Hade ingen hårspray eller nått, men ändå höll det i 2 dagar. Bara för att jag har självlockigt hår typ! :)
Efter skolavslutningen så drog jag, Linnea & Julia hem till Alma och var där ett tag. Sen drog vi till Årsta! Där badade vi alla, (förutom Julia då), ett tag, och körde vattengympa (a)
Haha, skitkallt men ändå skönt! Sen drog Julia hem, och vi andra gick och åt pizza.. Haha, lite spontant sådär. Men aja, skitgott vare iaf!
Sen mötte vi Jonathan och hans kompis och åkte hem.
På kvällen bestämde vi att jag skulle sova hos Linnéa! :D
Det var asmysigt! Sen dagen efter badade vi i hennes pool på morgonen. Det var kallt. Sen var jag o Linnea hos mej ett tag, innan Linnea gick hem vid typ 6.

Och idag har jag bara varit hemma. Städat, skrivit önskelista, och chillat! :)

Och nu kommer massa bilder från dagarna!








Julia gick och satte sej på mitt tak.


Bloggar mer snart! :)

1 kommentar:

Julia.H :) sa...

HAHA, bilden på taket! Och jag ba; TJA! till dina grannar!
hahahhhahah <3333333333333
men jag badade visst ! ;) nästan jag gick ut till magen ! ;D<33