fredag 30 september 2011

Fredag

Tjena tjenaa! :D
Sorry för värsta deppinlägget i förrgår.. Men idag är det bättre!
Vaknade imorse av väckarklockan, och såg att min sänglampa var tänd.. och lös typ rakt på mitt ansikte.. Var uppe vid 2 inatt och jag kommer ihåg att sen när jag skulle lägga mej igen så orkade jag inte riktigt släcka lampan, (alltså den är precis över mej) så ja.. Somnade visst..
Men aja, imorse var jag fett förvirrad för alla fråga vart vi skulle osv, och vissa sa olika saker osv...
Mötte sedan upp Linnea, Alma och Mathilda och gick di vi skulle.. Vi var på nån äng och gjorde massa saker... Men på vägen hem var det skitroligt hahhaha! Sen gick vi till en mataffär och köpte godis för 1.98 kr hg!!! Asså shit! Och Julias lillebror köpte glass och bjöd oss! :) Så snällt!
Men senare idag ska jag åka o köpa skor med Adrian o mamma.
Fredag äntligen!!!! :'D

Bild som jag tog lite spontant i båten men den vart fett bra! :) asså det är bror min.

1 kommentar:

Anonym sa...

''Drick nu agnes det måste man göra! DRIIIICK!!!!''
HAHAHAHAHAH <3333