tisdag 6 september 2011

I'm Back!

Iallafall för ett tag iaf. hehhee.
Men det känns så skönt när jag inte har press på att blogga! :)
Det här kommer bli ett långt inlägg tror jag, men jaja, läs om ni orkar!
Har inte bloggat sedan i måndags förra veckan. Men skolan är somsagt igång, det blir mer och mer läxor, det blir jobbigare och jobbigare att gå upp på morgonen, osv..
Men skolan flyter väl ändå på rätt bra. Har gympa alla dagar i veckan.. Vi har fått nya platser. Behöver en större väska! Behöver nya idrottsskor. Blir mer och mer skoltrött. Förstår mej inte på vissa personer. Skrattar mer än vanligt med Felicia på lektionerna. Stressad varje morgon.
Allt är väl typ som vanligt alltså..!
Idag efter skolan gick jag hem till Linnea. Alltså seriöst hennes lillebror Robin är så himla söt så jag dör alltså! :') Jag är typ kär i honom. Haha, peddo, men asså gud vad söt! Först är han jätteglad och pussar o kramar en och ger mej en massa popcorn osv, och sen blir han typ galen!
Men sen drog vi hem till mej, jag bytte om och sen kom Alma för vi skulle ut och jogga. Frivilligt, ja. Men det var sjukt jobbigt, sen körde vi en massa intervaller, tills jag inte kunde andas, och sen gick vi hem och snackade om massa saker! Jättebra kämpat, och så himla underbara ni är!
Förra veckan var jag ute och sprang med Linnea också! Varje tisdag nu alltså!

Och nu sitter jag här nyduschad och ska snart se Idol!
Men jag bloggar mer, antingen ikväll, eller imorgon om min helg, osv! Ha det bra! :D


Bild tagen från i söndags!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha naaw tack detsamma ;D <333333333333//linnea

Felicia sa...

Somewhäääääääääääär ooover the rajnboooooohooooooow!