söndag 18 september 2011

Söndagskväll!

Heej :D
Ikväll har jag sett idol, och fixat lite grejjer!
Imorgon är det skola. Börjar 8.20. Alltså seriööst! Och vi börjar den tiden hela veckan!
Men men, går bara tills på torsdag iaf! :)
Hahhaa, och taack för alla besök! Det är verkligen så att alla går in när man uppdaterat. Jag går liksom in på alla bloggar jag läser typ 20 gånger på dag, även fast dom inte uppdaterat på flera dagar.. :P
Förresten så var det en tjej som hette Lina, (vet inte vilken eftersom det inte fanns nån länk eller nått), men som ville se bilder på mitt rum.
Hahaha, men jag gjorde ett inlägg typ September 2009, där det fanns lite bilder. Men det ser typ likadant ut, förutom dom 2 bilderna på skrivbordet som är borta. Och sen är ju massa utrensat och så, men gamla bilder.. Inlägget finns iallafall HÄR! :)

Inga kommentarer: