torsdag 24 november 2011

Bloggaar!

Hej hej :)
Jag hinner inte med bloggen, så enkelt är det bara!
Men ska blogga för en gångs skull.
Idag har det varit en ganska bra dag! Hade redovisning och var så sjukt nervös innan, allt snurrade och mådde jätteilla.. :/ Men sen gjorde jag det nästförst av alla, så det är klart!
I fredags kom Elise också, det var jättekul! Vi var i stan och såg Breaking Dawn, så jävla grym film!! Och så var vi på stan. Men det var jättekul iallafall!
Men annars har inte veckan varit sådär jättebra.. I måndags var jag hos optikern.. Ska typ till ett ögonsjukhus senare för att jag fått nått jätteläskigt, typ som blixtrar i ögonen 3 gånger.. Skitobehagligt! Och sen mår inte mina ögon särskilt bra, så jag får absolut inte ha linser på 2 veckor..!!! Blev skitledsen i måndags för det, för jag är feg och vågar inte ha glasögon.. :(
Så är utan linser. Men är inte så jättenärsynt så det är okej.
Men kämpar på i skolan också, längtar till jullovet!

Jaa, jag har glasögon, jaaaa......

Fina Linnea o Annna!

Åt prinsesstårta när min bror fyllde år i tisdags

Supersöta Linnea o Julia!

platttaan

Fina Elise!

innnan idrotten.

Annnnaaaa, jaaaag och JULIAA ! :D

Jag o alma :)

2 kommentarer:

Felicia sa...

Jamen gullit!<3

Julia! :DDD (h ;D) sa...

men jo det är klart du vågar! du är ju jättefin i det!<3
Kom igen! :)<3333