fredag 9 december 2011

Fredag!


Heej :)
Jaa, jag vet...... länge sedan.. Men men. Ni som orkar läsa är guldvärda! :)
Men den här veckan har jag kommit på en massa saker.. Att det verkligen finns konstiga människor som gör konstiga saker.. Asså jag menar inte att typ säga konstiga saker nån gång när man är med kompisarna, utan när man gör konstiga saker.. Hahaha, asså kan inte förklara.. men jaja. Och sen finns det en massa olika sorts människor.. Som tror saker.. och gör saker.. Förstår verkligen inte hur folk kan tro att ingen märker nått.. Eller att dom låtsas som ingenting.. och när nån säger saker bara för att, och sen låtsas som att dom inte sagt nått av det dom sa, bara för att situationen inte är samma.. Mm.. Aja, ska inte förvirra er mer..

För prick en vecka sedan var jag på Eriksdalsbadet med Linnea! Sen har denna veckan gått rätt fort! En bra nyhet är att jag var hos optikern i måndags, och dom små såren på mina ögon, (som gjorde att jag inte fick använda linser på två veckor) är borta! :) Så har linser nu! Men ska fortfarande till ögonläkaren för dom där blixtrarna jag får ibland.. :/
Sedan en annan jätterolig sak är att mormor och morfar kom i tisdags! :) Jättekul att träffa dom. Dom är verkligen världens bästa!♥ Och sen i tisdags var vi på Adrians uppspel som var grymt! :)
Fast en annan sak som är jobbig är att jag verkligen inte köpt nån julklapp och har typ ingen aning om vad man ska köpa. Får börja göra det nu! Stan, någon? :)
Idag har jag varit med bästa Julia d, och vi flumma gal1 alltså! Hahhaa!! :)) ♥
Vi har skaffat twitter också! ;) Fast ingen kommer följa oss, men ändå ;) hahahha.

Snart är det Idol final. Amanda måste vinna, men det kommer hon nog inte. Asså Robin är också värd att vinna såklart, men Amanda är mer unik, men det förstår inte svenska folket.
Lite bilder ifrån veckan :)






OCH IMORRN FÅR MAN SOVA! :')

Hejdåå, hörs! :)

1 kommentar:

Julia såklart! sa...

SV; haha, men du satt ju där och deppade såfort jag kom så då var jag med de andra ist och ni ville ju inte sitta med mig, anna och killarna på nobel lunchen så skyll dej själv att du inte syntes! ;)
och btw var dina ögon på julia d hela dagen och jag var med anna, felicia och linnea! haha ;)

lovar att du var seriös också ;)