onsdag 21 december 2011

Jullov!

HEEEEJ :D
Nu har jag julloooooov! Så skönt alltså!
Vi slutade typ vid 10 så då drog jag, Anna och Julia h till stan för att köpa julklappar. Nu är jag nästan klar med allt! :) Utom en sak. Men det får jag fixa imorrn eller nått! Skönt iallafall. Hittade också en tröja jag ska ha på julafton. Gick runt på stan i ca sex timmar!
Vi firar jul hos farmor i år. Vi firar varannat år hos "pappas sida" och "mammas sida". Det är bra :) När jag kom hem så åt jag middag och sen bakade jag o mamma julgodis. Sedan har dom gjort julskinka ikväll också. Så det åt jag lite. Tycker det är sådär faktiskt. Men helt okej!
Funtar på att börja blogga igen. Men men, lita inte på det till 100 procent, för man vet aldrig med mej..

Veckan som gått då. Jo. I fredags hände lite tråkiga saker osv, men sen har det väl varit mest bra. Igår var jag med Anna, Linnea, Julia o Julia och spela in värsta filmen, som jag sedan redigerade på iMovie. Hahhaa, den vart fett bra. Förutom redigeringen men det stängdes av hela tiden.. :/

MEEEEEEEEEEEEN nu ska jag lägga mej o titta på Mysteriet på greveholm. Dåliga skådisar men ändå den bästa julkalendern nånsin typ. Den och Kaspar i Nudådalen!
Sov gotttt!

haha, slog in massa julklappar för nån dag sen :) Det är fett msyigt!


Julia o Jag uttråkade på nån lektion.. :)

1 kommentar:

felicia sa...

Fett grym du är på att slå in julklappar! :o
Men kan du inte byta till devote..? :)
Lovar mycket kuligare att blogga där, du kanske kan importera din blogg dit, så att alla inlägg sparas där..? :)<3