onsdag 28 december 2011

Med Linnea och Julia

Hej hej :D
Idag var jag somsagt i stan dåra, köpte en tröja på Zara och ett puder från Nivea.
Kan visa tröjan senare! :)
Men aja, det var iaf jättekul, var ju med dom bästa. Vi snackade också om att kanske sova hos Linnea, men sen skulle det bli så krångligt att åka fram och tillbaks och fram och tillbaks igen, typ. Men jag är tagg på det, nån annan dag när man vet lite innan. :)
Så ja, kom typ nyss hem och åt världens godaste middag som vanligt, asså åh!
Ikväll ska jag typ ha hemmaspa. Haha, ne, men ska bada och sånt där som tjejer tycker är roligt att göra. ;) Haha, ne, men ha en bra kväll! :)

Kan stolt säga att denna finna tjej är min kompis, som jag saknar! Varför har vi inte träffats på lovet...!??? ;oo

2 kommentarer:

felicia sa...

Hahahaa jaa! Vi måste ha tjejkväll hos nån tjej nån dag på lovet! Dig, julia d, eller linnea!! Haha inte hos mig, inte innan med rum är klart! ;)

Anonym sa...

haha men Agnes..<3 Saknar ju dej med, vars är du?! <3
vi får se till att träffas!!<3333