måndag 26 december 2011

Stan och bio :)



HEJ HEJ HEJ HEJ :D
Inatt har det varit värsta stormen, men jag låg o sov, så jag missa tydligen allt.
Men min morgon imorse var inte den bästa. Vaknade på riktigt vid typ halv elva. Och blev typ sur för att ingen väckt mej, men dom hade tydligen gjort det tre gånger.. Men aja, fick stressa som en tok, för jag skulle in till stan med Felicia. Men sen åkte vi in. Det var väldigt väldigt mycket folk..! Men bytte en kofta till en större storlek, lämna tillbaks en skjorta, och köpte en tröja på H&M som jag älskar! Sen köpte jag också sminkborttagning, en sminkborste, body splash. Det var typ allt tror jag. Sen gick vi på bio. Såg Breaking Dawn för andra gången och den var minst lika bra!!
Sen kom jag hem och åt med bror och nu ska jag se en film.. Men är så nervös, ska till ögondoktorn på sös imorrn..! :/ Aja, ska se film nu, puusss!

Inga kommentarer: