måndag 16 januari 2012

julia här ;)

tjena;)
är hos agnes just nu och bloggar för att hon aldrig gör det ;)

men iaf.. vi har varit i skolan och typ asgarvat, haha aa jag vet skitsnyggt.

hahahah asså på religionen så hände det nåt med agnes när hon skulle låsa skåpet så när hon satte sej bredvid mig så la hon håret bakom örat då såg jag att hon blödde! hon fick blod i hela ansiktet och det bara rann från handen! asläskigt, vi gick till toan och skulle skölja bort det men det blev för mycket. jag blev helt svimfärdig så jag gick tillbaka med Agnes i handen (täckt med papper dåda)
och då ryckte Jocke in. han fråga vad som hände- Agnes: vad har hänt? :O Agnes till Jocke: vet inte..?! sen fortsatte lektionen som vanligt. På engelskan fick vi gå hem och vi ska skriva engelskagrejen.. men tror inte jag kommer det.. :P
men nu iaf ska jag vara med min vän Agnes.. vi ska äta! ;) hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta tag i bloggandet för satan!