lördag 3 mars 2012

Bloggar äntligen!

Hej hej! Kommer ni ihåg mej? (a)
Plötsligt blev jag bloggsugen.
Kan berätta lite vad som hänt i mitt liv då jag varit totalt frånvarande från bloggen. Jo, hade det stressigt i skolan. Fortsatte med praosökandet med Julia. Haha, och vi kom tillslut in på PUB! :') Det var någon snäll person som kommenterade och gav tips på hur vi skulle göra! :') Fast han/hon var anonym, ni får gärna skriva namn! :)
Var också i Romme med skolan! :)
Men sen så fick jag lov! Sportlov, och det har jag just nu, men det är typ slut snart.. :( Men nu direkt har jag 2 veckors prao så slipper skolan i 2 veckor till!
Men på lovet har jag sovit, varit o badat, varit med kompisar, vart på ikea, tagit en kvällspromenad med Felicia m.m! I förrgår var jag i stan med Farmor också. Vi gick ut och åt och var på museeum. Jättemysigt! Och igår var jag på Dalarö med Julia D. Haha, asså livrädd på bussen typ, då jag har hört så många historier från Julia. Men det gick bra. Men vi åkte till själva "centrumet" där och gick vid vattnet. Hahaha, shit vad kul det var. Asså vi hade så roligt! :) Och det var massa ankor som förföljde oss! haha, asså askonstigt, typ 20 ankor nästan sprang emot oss. Det har blivit så varmt dom senaste dagarna också! :) Men aja, idag har vi varit hos farmor på lunch! Men ska blogga om det senare, och sen se om jag kan få upp en video från iPhonen här på bloggen.
Förlåt för ett så långt inlägg! :/
Igår:






Och lite andra random bilder! :)




Bloggar snart, puss.

Inga kommentarer: