onsdag 21 mars 2012

Det är en vanlig dag, och jag har det bra.

HEJ HEJ :D
Hahhaa, töntig rubrik, jag vet.. hahaha. Men jaja, Julia, du fattar va?
Men iallafall, en grej jag har att berätta är att detta inte är någon riktig "blogg". För jag har ju typ slutat skriva varje dag. Istället bloggar jag när jag har lust.
Och just nu har jag det, för jag är typ fett glad!
Har börjat skolan.. Och det känns sådär. (skitdåligt). Men idag var vi lediga! :D
Så jag hade ställt klockan på halv tio, men låg kvar med klockan ringade var 7:e minut i över en timme. Sen hämta jag mobilen och låg och bara chillade i över en timme. Sen gick jag ner och gjorde nudlar, men den sorten var fett äcklig, så kunde typ inte äta någonting. Sen bestämde jag & Julia D, att hon skulle komma så det gjorde hon. Hahhaa, asså shit vad vi skratta, hon är verkligen hur rolig som helst! :') Alltså kan inte förklara, men allt hon säger är så klockrent! Sen gick vi ut i det vackra och varma(!) vädret och köpte bullar och glass. Träffade på Linnea också! :) Sen gick vi hem till mej och såg Breaking Dawn. Den är fett bra! Sen gick jag till mitt utvecklingssamtal och hon till sin buss. Samtalet gick bra! Asså det som går bäst för mej är alla NO ämnena och matten. Hahhaa, ska kanske gå natur.. (a) Nejrå, men är väldigt missnöjd med engelska och idrottsbetygen. Men mest engelskan.. Förstår verkligen inte hur jag ska få högre, gör typ mitt bästa med engelskan... :/ Men men.
Imorgon ska vi bada med klassen, och jag kan ju säga att jag är huuuur otaggad som helst! Verkligen! Men men.. Vi ska simma en kilometer.
Jag har blivit barnvakt också! :D Till våra grannars barn! Jättegulliga! Så det är jag fett taggad för!


Haha, jag & Julia fikade typ efter varenda dag på jobbet! :)

Inga kommentarer: