måndag 18 juni 2012

Tagit spruta idag..


juuust nuuuu :)
Hahhaa, vet att det är perfekt att börja blogga nu, när jag på torsdag ska åka till mitt landställe i flera veckor.. Så vet inte hur det blir med bloggningen då, men nu kör jag på!
Idag väcktes jag 7(!) för jag skulle ta vaccin mot livmoderhalscancer.. Jag som hatar sprutor. Fast blivit lite modigare. Förresten, (det var så länge sedan jag bloggade), så tog jag bort ett stort födelsemärke i nacken.. Då tog dom typ 2 bedövningssprutor i nacken, sedan skar dom ut det. Rätt djupt, och sen sydde dom. Och jag var vaken under allt.. Men det gick bra. Så är inte lika rädd för sånt längre! :) Men iaf, detta var andra gången jag tog denna spruta. Första gången gjorde det inte ont, men nu stack det först till, sen krampa hela armen i typ 2 sek efter, och det gjorde skitont...! Men det gick bra.. Gick hem och somnade på soffan..! Sover aldrig mitt på dagen, eller tar aldrig nån tupplur, blir bara helt groggy efter.. Men det var skönt idag, men drömde fett konstiga drömmar..

Inga kommentarer: