måndag 20 april 2009

Måndag.


Fin blomma som jag fotat förut. För jag hade ingen annan bild :P

Hej hej alla glada. :)

Hur är det med er?
Med mej är det iaf bra.
Jag är också jätteglad för jag har redan fått över 23 besökare sen igår :'D
Tack tack och tack =)
Ja, som sagt, måndag, det innebär träning och löpträning :D
Det ska bli kul! Speciellt att löpträna! :D
Sen ska jag väl hem och äta middag och duscha och tvätta håret! (intresseklubben antecknar xD Haha)
Sen ska jag väl hoppa studsmatta. Men jag får typ inte hoppa studsmatta när jag är ensam hemma.
Vad ska ni göra idag eller vad har ni gjort idag då ???
Men nu ska jag typ äta nått, och sen ska jag göra läxa :(

ha det bäääst!!!!

4 kommentarer:

Cat sa...

Tack!! =)
Jag gör inte så mycket. Är sjuker o hoppas på att bli frisk snart. Sj?

Lycka till med pluggandet! =)

Sindarin sa...

Jodå det finns en hel del, det är bara det att dom där blogg.se är några fler =)

Emma sa...

SV: Tackar så mycket!! :)

Tonårsliv by Leonora sa...

sv; tack så mkt :D
inte mkt, tar det lugnt :)
själv då?