måndag 20 april 2009

rwestling.blogg.se´s tävling

Okej, asså ni som undrar så har en tjej som heter Rebecca (inte min kompis) en tävling där man kan vinna en skitsnygg design av henne. Och den bästa motiveringen varför man vill ha den vinner.
Bara så ni vet, ifall nu undrar vem elr vad jag skriver!

Okej så det här är alltså till Rebecca (länk)
(Eller rwestling.blogg.se)

Jag skulle vilja vinna designen för att den är jättefin, och du gör alltid såå fina designer!
Det skulle vara jätteroligt om jag fick en design av dej.
Den som man kan vinna är ju också jättefin, och jag skulle verkligen bli jätteglad då!!! :D
Du är verkligen duktig med allt som har med designer att göra, och du är också jätteduktig att redigera i photoshop också!!! :)
Asså du skulle inte fatta hur glad jag skulle bli!!!!!
Då skulle jag älska min blogg =)

Hoppas det räcker ;)

Inga kommentarer: