tisdag 14 juli 2009

Hej hej bloggen :D

Hej hej. Nu är jag hemma hos mormor och morfar igen. Jag tänkte ta med USBsladden men jag glömde det. Ikväll ska jag och typ hela släkten på mammas sida äta middag på en båt :D
Det kommer bli kul. Men jag har det iaf bra här!!! Fast lite längtar jag hem efter internet och eget rum.. Men idag kommer Elise ut :D Men jag träffar inte henne förrns imorrn.. =) <3
Sen sist jag skrev har adrian haft en kompis här och farmor var också här det var kul.
När jag adde och farmor tog upp nät fick vi en gädda i hamnen :D
Det var ganska gott.. Men vi fick också 9 abborrar. Men häromdan la adde nät med sina kompisar och då fick de 26 abborar på hamnen! :O
Ja, men det är jätteskönt här och det har varit 26 grader i sjön och 21 grader i havet. Men i torsdags(tror jag) blåste det skitmycket och var värsta stormen!! Ni får se bilder när jag kommer hem. Så det blev det 17 grader i sjön och 14 i havet. Så jag har inte badat sen dess faktiskt. Och igår hade jag lite feber =( Men nu är jag frisk!
Men nu måste jag sluta.. Sorry för inga bilder men, men..

Ha det bääääääst!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

du kanske blogga mer ?