fredag 24 juli 2009

Lite blandat om min sommar. Del 1

Hej hej.. Ja, nu ska jag väl börja blogga igen. :)
Fast jag vet inte om det blir ofta.. Vi får väl se. Men iaf, nu kommer äntligen bilder!
Här är bilder från en dag då jag, brorsan, pappa och elise tog upp nät. Vi fick 14 abborrar. :D
Det var roligt!
Här kommer då bilder. Och det var mest min morfar som rensade fiskarna! =)
Han är jätteduktig!











I sommar har jag också fyllt 12 år. Jag fick en massa presenter. Av familjen, mormor och morfar, farmor m.m Tack allihopa det var jättebra presenter!!!!

Japp, det var bara lite men det kommer mer :D
Nu ska jag och mamma försöka få en tid och klippa mej och henne kanske.. Men jag ska bara klippa bort det slitna dvs rätt så mycket.. Tror jag iaf..

Men ha det bäääääst!!!!

Förresten tack för alla besök i sommar även fast jag var bort! =)

1 kommentar:

Christoffer sa...

Jag skrev inte den där komentaren men jag ska naturlitvis ta bort den=)