lördag 16 januari 2010

Lördag

Hej hej :)
Asså fy vad jag är dålig att uppdatera!

Men iaf, idag var jag i handen och tittade min syn.. Jag behöver glasögon! :(
Fast hon som jobbade sa att jag kan ha linser, vilket jag kommer att ha, men jag måste också ha glasögon när jag är sjuk t.ex.. Men asså jag vägrar att ha glasögon i skolan!
Jag ska göra ett noggranare test på onsdag, och då ska dom kolla ögonen mycket nogare, och bestämma vilka glasögon/linser jag ska ha.. Jag ska ha månadslinser iaf.. Men jävlans vad dyrt det kommer bli.. Men aja.. Gud vad jobbigt och tråkigt! Fast jag visste ju redan att jag har dålig syn..
jag ser jättebra på nära håll, så jag behöver inget när jag läser eller så, det är mer i skolan..


Bild från google.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska oxå ha linser, tänker inte löpa glasögon för att om jag är sjuk, så e man ju hemma från skolan och tar det lugnt. ABSOLUT INTE BRILLOR !!

Anna sa...

Det var inte speciellt svårt att gissa och inte bara du agge utan file också