måndag 11 januari 2010

Grattis mamma :D ♥


Imorse vaknade jag klockan 6, för att mamma fyller år, och vi skulle sjunga för henne. :)
Av mej fick hon en badkudde, nagelfil och sminkborttagning :)
Och så fick hon presentkort, en digitalkamera, köksgrejer, halsduk, ett till presentkort m.m..
Mamma fick en halsduk av mormor, och när hon hade öppnat det, så sa jag, åh, en sån där vill jag också ha! Och sen hade jag också fått ett paket från mormor och morfar, och då var det en sån halsduk! Så jag blev jätteglad, tack! :) ♥
Men iaf, idag var jag ju i skolan, och det var väl helt okej..
Ikväll kanske jag ska på träning, vi får se.. Jag kanske inte kommer gå eftersom mamma fyller år, och hon jobbar och kommer hem på kvällen, och om jag går på handbollen så kommer jag knappt hinna träffa henne.. Men vi får se hur jag gör..
Nu ska jag iaf städa mitt rum (plocka undan) och sen göra nått..
Shit vad mycket text.. xD
Måste sluta nu..
ha det bäääääst!!!!!!!!!

Inga kommentarer: