söndag 10 januari 2010

Söndag

Hej hej :)
Förlåt för en så dålig uppdatering, men eftersom elise var här vill jag ju inte sitta och blogga, utan vara med henne så mycket som möjligt! :)
Men iaf, hon har åkt hem, och idag var jag i stan.
Igår var jag och elise i handen, och vi köpte lite saker, jag köpte en likadan tröja som Elise köpte, och sen presenter till mamma som fyller år imorrn :) ♥
Elise köpte också lite andra grejjer :P
Och juste, vi bytte julklappar också typ, eller nått iaf och jag fick ett jättefint nagellack och hon fick ett armband! :)
Sen har vi målat naglarna också! Det blev jättefint!

Haha, ser ju helt likadana ut, men hon är lite längre :P ♥

Naglarna :)

Nu ska jag städa mitt rum, slå in presenter, och skriva en recension om en bok :)
Tror ni jag hinner innan halv 9?
För då börjar ju En annan del av köping! :D

Inga kommentarer: