lördag 17 juli 2010

17e Juli 2010

Hej hej (:
Imorse när jag vakna var jag typ sjuk, eller förkyld, så låg kvar i sängen, rätt länge..
Sen har jag inte gjort nånting.. känner mej inte så jättebra, så jag tror inte jag ska bada idag..
Nån som vill komma hit och se film? :D Messa isf! (haha, asså jag är inte sjuk, bara liiite förkyld..)
haha, ingen kommer messa för jag har sagt att jag e sjuk, men det är jag inte! Bara att komma! :D
imorrn åker jag till landstället.. :)
haha, sover såå bra där! Helt tyst, och jag har världens skönaste säng!
Vi kommer typ åka på kvällen, för det e så varmt på dan.. tråkigt att åka bil länge!

Jag är den med korta blonda håret, som sitter ner.


Älskar bilderna!

Gamla, och inte tagna av mej.. troligtvis pappas (:

1 kommentar:

Anonym sa...

men du ville ju inte se film :P (?)