lördag 17 juli 2010

Listaa

Senaste

Låt du hörde: Unwritten
Film du såg: Harry potter (haha)

Mat du åt: lite olika

Känslan: trött

Resa: Paris

Glädje: Är nästan alltid glad :D

Dröm: drömmer skumma drömmar varje dag, fast faktiskt kommer jag inte ihåg vad jag drömde inatt...

Person du träffade: mamma

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: deru ;)

Gången du åt 7-eleven korv: vet inte om jag gjort det..

Gången du var utomhus: haha, igååår.... :S

Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår

Saken du köpte: godis, tror jag (a)


Allmänt

Ska bli skoj: att åka till landstället

Ska inte bli skoj att: kanske bli sjuk, eftersom jag och elise är lite halvdåliga, och vi träffas imorrn.. :S

Sparar till: inget speciellt..

Pålägg som gäller: gurkaa

Önskar att jag var bättre på: ......

Dagens dryck: vatten

Vad saknar du: vissa personer..

Tre band/artister: olika, dag från dag!

Vad har du gjort idag: inget..

Brukar du svära mycket: japp..

Hur tidigt stiger du upp: 7

På helgerna: 11, halv 12, om jag inte vill bli väckt lite tidigare

Vad ska du göra ikväll: vet inte..

Hur många timmar sover du per natt: olika, men typ 8 är väl det vanligaste..

Vem är snyggast i världen: har inte sett alla i hela världen..

Vad är det för veckodag: Lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: vet inte riktigt.. men allt var bra, typ :)

Favoritplagg i garderoben just nu: ett blommigt linne, och jeansshortsen

Längd: vet inte riktigt...

Vikt: behöver inte du bry dej om..

Byter gärna garderob med: vet inte riktigt

Byxa eller kjol: Byxa!

Senast utlästa bok: inga livstecken

Mitt rum kan beskrivas som: städat, luftigt (just nu)

Mig själv med tre ord (just nu): trött, seg, varm

Jag tränar: handboll

Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare eller veterinär


haha, jag låter typ negativ på alla frågor.. :S

Inga kommentarer: