fredag 30 juli 2010

30e Juli 2010

Godmorgon! (hahaha, asså skrev det för fleera timmar sen, och sen glömde jag bort att jag skrev, så nu fortsätter jag) haha.
Idag åker vi till stugan. Det blir kul att komma dit! :D
Och nu sitter jag och chattar med Elise på facebook! Jag o adrian ska åka in till stan, lite tidigare, och då kommer Elise också, dit, så då kan vi gå runt tillsammans! :D ♥
Fast jag har ju typ inga pengar.. :'(
Men men..
Nu ska jag fixa i ordning på mitt (mormors) rum, och sen göra mej i ordning. Har nyss tvättat håret, också! Vi har ingen dusch i vår stuga.. men mormor o morfar har det i sin stuga, så vi åker alltid dit och duschar! så, så lyxigt är det där! Fast vi badar ju mycket också, så jag brukar tvätta håret i sjön! :D

mogna hallon är jäättegott! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, står du med schampo och balsam i sjön ? XD
Haha, skojja, men fett kul det hade sett ut !! ;D