fredag 30 juli 2010

internet

Hej hej :)
Nu är vi i stugan, och vi har internet här uppe!
Fast det går väldigt segt.. åh, vad man blir störd av det!
Men men.. bättre än ingenting! Men asså jag kommer nog inte blogga så himla ofta, för kommer försöka att inte sitta vid datan så mycket..!
och så kan man inte sitta vid datan hur mycket helst, för då tar typ "internet, slut"..? typ :P
haha, men aa, så nu sitter jag och lyssnar på itunes, för spotify drar skiitmycket internet.. eller vad man säger.. och det är typ bara pappas och adrians musik i itunes.. :S
Men kent, kan man ju alltid lyssna på! (:
alla mobbar mej i skolan för att jag ibland lyssnar på kent.. :(
Men nu ska jag sscchhluuta blogga på det här inlägget, som inte hade nån mening..
Hare! :D ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejjdå !♥
Åker imorrn !! :)♥♥♥
Måste vara när jag kommer hem !♥♥