onsdag 22 september 2010

22a September 2010


Heej hej :)
Imorse när jag vakna var jag så otroligt trött.
Asså när pappa väckte mej och fråga vad jag skulle ha till frukost (a), så sa jag typ fel och så blev jag typ skitsur.. stackars pappa.. haha, men sen typ åt jag frukost i sömnen, och när jag borsta tänderna så typ somna jag. låg i soffan och blundade.
Haha, men efter skolan (som flöt på ganska bra), gick jag hem till Linnea.
Sen blev det typ massa folk, och det var skitkul! :)
Men imorrn är det NO prov, som alla fått att låta som typ årets prov, som vi pluggat till jättemycket.
Allting sitter inte än. Men nu ska jag börja plugga. Sen äta middag ensam. Ensam!
Haha, pappa har nånting på sitt jobb, och mamma jobbar, och Adrian är i stan.. Men det spelar mej verkligen ingen roll. Skönt att vara ensam.
Kan typ titta på film eller nått medans.!? :D
Men vet inte hur mycket bloggning det blir idag, för det är ju prov och det..
Men vi hörs nog nångång senare idag, (ikväll) :D

Inga kommentarer: