torsdag 23 september 2010

Stressiigt


en mycket mycket snygg bild på mej just nu... ;) *host*

Hej heeej :)
Imorse var jag ännu tröttare in igårmårse, vilket jag trodde var omöjligt.. Måste lägga mej lite tidiagre.. Igår släckte jag nångång runt halv 12.
Men jag låg faktiskt och pluggade till provet. Det är faktiskt jätteskönt att plugga i sängen! :)
Men provet gick faktiskt bra! Jag borde ha klarat G-delen. Och imorrn ska jag göra VG-delen. Så måste plugga lite till det. Och sen har vi franskaläxa tills imorrn också.
Så måste plugga!
På svenskalektionerna sitter vi nuförtiden i datasalen, och det är lite kul. :)
Och på SOn satt jag och Julia och tog massa bilder, och sen zoomade in allas ansikten, hahahhahaa, skitkul var det!
Haha, och på engelskan ser vi en jättetråkig film.. Men det är lite underhållande och se när alla andra i klassen skrattar, och sånt.. asså på vilka ställen, lixom ;)
Men om en halvtimme ska jag vara på träningen, så jag måste stressa nu, och det är jag ju bra på! ;)

SHIT, 20 MINUTER!!! :OOOO måste skyyynda! :(

1 kommentar:

Flisan sa...

du kom ju för sent -.-