fredag 24 september 2010

Fredag


Hej hej :)
Asså förlåt för den dåliga bloggningen, men har haft rätt mycket i skolan.
Har pluggat rätt mycket. Men hade ju såklart pluggat in helt fel saker i franskan, men jag klarade ändå det jag skulle på lektionen, och det jag pluggat in var läxa tills på tisdag, så nu kan jag ju det! :D
Noprovet är över också! Gjorde VG-delen idag. Gick väl rätt bra.
Hoppas på VG, och G kommer jag få. :D
Och sen måste jag be om ursäkt får alla tråkiga bilder, och att jag bara har gamla och tråkiga bilder, men vet typ inte riktigt vilka andra bilder jag ska ha, och jag vet inte om mina kompisar blir så jätteglada om jag lägger ut massa bilder på dom, lixom :P
Och jag vill inte fastna på bild.. så.. ja...
Hahaha, tråkigt inlägg.....! :S

Men nu är det helg, och inget plugg i helgen! :D

Inga kommentarer: