lördag 20 november 2010

Diskmaskiner


några veckor gammal.

Hej hej :)
Hemma från Ikea nu. Köpte inget. Utom ätbara saker och ett doftljus. ;)
Jag älskar att gå runt på stora varuhus. Det luktar så gott. Hahahahaha. Men det gör det.
Asså vet ni en annan grej? Jag älskaar när man öppnar diskmaskinen! Haha! Det luktar så jäkla gott! Så ingen i den här familjen får öppna diskmaskinen utan att säga till mej. Haha. Det kommer ut massa varm luft också. Asså herregud. Älskar att stoppa ner huvudet då. Asså seriöst. Prova! :) Hahahha, flummigt det där lät. Men det är så.
Nån annan som tycker som jag? ;P ♥

4 kommentarer:

Johanna sa...

Tack detsamma :D

Anonym sa...

Skulle du ha någonting emot att rösta på mig Beatrice Nyman i denna tävling? http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/

I utbyte mot en länk på min blogg förstås:)
Skriv en komentar på min blogg efter du ha gjort det så publicerar jag en såfort jag ser det :) Tack på förhand!

Fanny sa...

Svar: åh, tack så jätte mycket! :D

Anonym sa...

vad roligt du är!