lördag 20 november 2010

I know a place where we can hide out and turn our hearts inside out


Har nyss ätit en skitgod middag. Fisk. För några år sen kunde jag inte äta fisk. Men nu gör jag det. Jag älskar det! Fast bara vit fisk. Kan verkligen inte äta lax! det är nog det äckligaste man kan äta... Enligt mej alltså.

Men ialafall. Det är lördagskväll. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vara inne såklart. Men jag kanske ska se film eller nått. Jag är en sån person som älskar att se om filmer! Det är klart det kan vara kul att se nya filmer, men då måste jag typ veta vad som handlar om. Om jag ser film för mej själv ser jag alltid om filmer.

4 kommentarer:

carolinhe med H sa...

sv: aw tack så mkt :)

sara sa...

sv. naaw tack sötnos <3
haft en bra daG?

angelica sa...

sv åh tack! :)

Anonym sa...

Hhaha, hatar att se skräckfilm själv, men seriöst du får värsta adrenalin kicken, gör det ! ;)