fredag 26 november 2010

Långt inlägg om massa saker.

Hej hej :)
Måste bara säga att igår på So:n, såg vi en film. I typ en timme. Men jag och Fille satt och asgarva hela tiden! Asså herregud. Sen var jag helt slut resten av skoldagen. :)
Haha. Och på svenskan i onsdags hade vi prov. Och jag och Fille var glada som vanligt, och så stod det massa roliga saker i texten. (läsförståelse). Typ som, - Kom igen Bittan, ropade Klas-Göran.
hahahhahhaha. Och massa andra saker.
Igår fick vi också tillbaks några prov. På matteprovet på A-delen fick jag 20/20. :D Haha. Och idag fick vi tillbaks B-delen. Jag fick VG på hela provet, och det är jag faktiskt jätteglad för! :)
Fast NOprovet vet jag inte. Fick bara veta att jag inte hade IG iaf. :)
Så inga omprov eller komplettera eller nått sånt. Får sluta efter lunchen på Onsdag då. Najs!
Idag redovisade jag också.. Det gick väl sådär... :P
Men ska blogga mer idag! Så vi hörs!

(ska ta mer bilder i skolan och sånt, men jag glömmer alltid..)

Förresten så är macen inte lagad och vi har lämnat in den och vi vet inte när den kommer tillbaks riktigt. Om typ en vecka. Men pappa har tagit med sej en ny skärm till pc:n!!! Och jag ska få en dator!!!! :DDD

Har nån sett nån tjockare skärm nångång? ;) HAHAHA. och den var så mörk. Fattar ni varför jag inte gillade att sitta vid pcn? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha sexig data :P
Men hahhaa, ÄLSKAR VÅR KLASS !! :DDD♥

Christoffer sa...

Slutar hela skolan efter lunch på onsdag?! :O