onsdag 24 november 2010

Senaste dagarna

Nu ska jag berätta om igår och idag.

Igår: Gick till skolan i typ snöstorm.. Och gick hem i det iskalla vattnet.
Så när jag kom hem så bytte jag till mjukisbyxor, kokade nudlar, och åt tårta. Haha.
Linnea skulle komma över. Men jag var tvungen att prata med pappa i typ en timme för att försöka få igång macen. Så det blev ingen ide sen.

Idag: Gick till skolan i det iskalla vädret igen. Haha. Direkt hade vi svenskaprov. Det gick väl hyfsat tror jag. Sen hade vi några lektioner och sen hade vi musik. Asså herregud. Jag och Felicia asgarvar åt alla. Asså seriöst. Älskar våran klass verkligen! hahhahahhahhaa.
Sen hade vi fysikprov... Jag tyckte VG-MVG delen var mycket lättare än G-delen.. Så jag vet inte riktigt hur det blir.. Vi får helt enkelt se.
Sen gick jag hem. Tar typ 20 minuter för mej att gå. Och när jag går hem från skolan tar det typ en halvtimme. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Laddar mest upp för Bonde söker fru ikväll. Hahaa ;)



Vad har mina kära läsare gjort idag då? :]

1 kommentar:

Anonym sa...

ASSÅ VI ÄR ROLIGAST I KLASSEN !! :DDD