tisdag 25 januari 2011

:((((

Hej hej.
Asså herregud vad jag fick ont i magen sista lektionen! Det var bara för att jag inte ätit på hela dagen typ.. Eller jo. Frukost och sen 2 mackor. Men asså jag ville verkligen inte äta maten idag! Såg så äckligt ut.. och jag är typ ingen tjej som ba; nej, men ååh, vad äckligt allt är.. Hahaha.
Jag brukar faktiskt äta. Men idag gick det inte. Så jag fick så sjukt jävla ont i magen. Och sen skulle jag gå hem! Det var bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv tror jag.. Asså jag ville bara dö. Typ! Sen efter typ aslång tid kom jag hem och orkade inte ta av mej jackan utan bara la mej i soffan och dog.. :(
Nu har jag ätit lite och mår lite bättre.. Fyfan alltså! Hatar min jävla mage, får ont hela tiden! :(


helt random bild! :(

Inga kommentarer: