tisdag 25 januari 2011

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Alltså.. Jag vet inte vad det är med mej. Men jag längtar faktiskt inte alls till sommaren.. Tycker det är skönt att leva i mörker. Hahaha, nerå. Men jag vet faktiskt inte..
Men asså det brukar vara sommaren! Så jag får väl säga sommaren.
Annars tycker jag att hösten är jättefin också! (:

Då kan ni ju lika gärna få några bilder från sommaren 2010. Som jag kopierade rakt av ur ett gammalt inlägg..


cooling.


suddig bild...

haha, en kväll när jag o elise skulle ner och hämta adrian, så såg vi 13 paddor, och en ödla på vägen.. haha :D


haha, en skiiitstor spindel! och eric la en bok över den.. och sen efter typ 5 minuter titta vi under boken, och då var den borta.. :S jag och eric satt och trodde att den var på oss, typ, hela tiden.. :P haha








typ världens finaste och snällaste hund!

4 kommentarer:

Fotograf Malin Westman sa...

Sv; tack så mycket ^^ hur är det med dig då?

Beatrice jakobsson (foto) sa...

sv: tack sötnos :D!

MILLAA sa...

ÅH sommar!
hur har din dag varit?

Eric !!! sa...

Den där spindeln var läskig...