torsdag 28 april 2011

Helloo

Hellooo :)
Jag vet att uppdateringen inte varit den bästa, men jag ville bara att alla skulle hinna läsa inlägget innan. typ. Och sen har jag inte haft så stor lust.
Men i går var jag iallafall med Julia & Julia! :)
Idag var skolan rätt rolig faktisk! :) Speciellt på sista lektionen på svenskan.. Alltså Felicia skrev värsta roliga saken, så vi satt verkligen och asgarvade åt. Och sen när hon skulle läsa upp den, så kunde hon inte för att hon garva, och sen när hon var klar tittade alla skitsnett! Hahahaha.
Sen kom jag hem, pratade i telefon med Linnea! Pratade i 55 minuter med henne i förrgår. :) Det är så skönt att prata med henne! :) ♥
Och ikväll så har jag slappat, ångbadat ansiktet, (haha, jag vet, random) och sen peelat ansiktet också! ;)
Ska snart gå och lägga mej. Fast ska inte sova då..

Julia, Julia och jag! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej haha aa det är roligt att prata med dej med _D <33 /linnea :) <3 <3

Juliaaa H :D sa...

haha gullig bild på oss :)<3