måndag 25 april 2011

LÄS

Alltså det är någon och jag vet inte vem som har kommenterat på en massa bloggar, med min bloggadress. Jag känner inte dom som äger bloggarna som den personen kommenterat på.
Det är någon som frågat om en massa personer som går i min skola, men som jag inte känner.. Men vet vilka dom är..
Det är väl alltså någon som undrar det dom frågat, och sedan använt mitt bloggnamn för att den inte vill använda sitt eget namn.. Asså så får man inte göra! :(
Så det borde ju vara någon som läser min blogg, så sluta med att använda mitt bloggnamn istället för ditt eget! För nu tror ju en massa att jag typ är värsta stalkern efter dom personerna, vilket jag inte alls är!
Så om ni ser dom kommentarerna där det står att jag frågat om en massa personer, så är det inte jag!

Så sluta genast att använda mitt bloggnamn den som gör det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså vafan är det för jävel, asså jävla TÖNT som gör det, gå och häng dig !!