onsdag 18 maj 2011

Sjuk!


Hej hej!
Jag vet att jag inte bloggat på jättelänge.. Men men.
I söndags var jag på Grönan hela dagen med mina kompisar! Skiitkul! :D Men kan berätta mer om det sen!
Men sen på kvällen när jag kom så låg jag och prata med Adrian i seriöst ungefär en timme, och vi typ skratta och var glada.. Sen började jag må illa, (eller jag hade gjort det lite, ända sen vi åkte därifrån), sen duschade jag.. Sen höll jag på att spy, men gjorde inte det... Sen låg jag i soffan ett tag och mådde piss!! :(( När jag reste mej upp så spydde jag jättemycket.. Sen 2 gånger till på kvällen. Och en gång mitt i natten.. Och sen vaknade jag med 38.5 graders feber..
Men sen efter det har jag iallafall inte spytt mer.. Men jag var helt slut i kroppen och kunde knappt gå.. Och så har det varit tills igår och idag! Men idag mår jag bättre!
Så det blir skolan imorgon!

Har snackat med bästa Linnea igår och idag! Haha, det är så roligt att prata med henne, vi brukar alltid snacka länge om typ allt! :D Och sen har jag pratat med Julia D också! Asså så himla roligt, för vi börjar typ alltid asgarva, trots att vi bara snackar genom telefon! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha aa vi snackar om allt!! ;D <333
//linnéa