fredag 13 maj 2011

Tältat

Hej hej :)
Blogspot har inte funkat.. :/
Men aja, nu ska jag berätta om i onsdags. Först skulle jag, Anna, Alma & Julia tälta.. Men sen när vi precis skulle handla där i VH, så smsa Anna och sa att hon inte ville längre.. Och det var hon som hade tältet, och hennes mamma som skulle skjutsa oss.. Så där stod vi med en massaaa packning och hade inget tält eller skjuts.. Så vi ringde runt en massa, och tillsist Julia som hade tält och var på. Så hon kom sen och vi handlade osv, för vi grillade sen på kvällen.
Sen åkte vi dit, satte upp tältet osv.
Sen grillade vi, och satt vid bryggan rätt länge.. Asmysigt och roligt!
Sen gjorde vi lite saker, och sen var vi i tältet och snackade.. Haha, assroligt!
Sedan började mardrömsnatten.. Hahhaha, skojja..!
Men vi snackade länge, och gick ut väldigt sent. Sen runt 2 halv 3 eller nått, så typ vände jag mej om, men var vaken jättelänge, och hörde allt som Julia och Julia sa, för Alma hade somnat.. :P
Aja, sov kanske allt som allt 2 timmar eller nått..
Sen på morgonen tog vi hennes lilla gummibåt till en ö.
Där gick vi runt och flumma typ.. ;) Sen när vi skulle åka hem, så får inte alla plats, så jag skulle vänta själv, så Julia kunde hämta mej sen. Men sen fick dom inte igång motorn, så dom hämta upp mej, och så rodde vi. Och det tog seriöst typ 40 minuter..
Sen gjorde vi lite saker, och sen åkte vi hem.

Sen idag har det varit skola. Första lektionen hade vi värsta idrottslektionen! :)
Sen hade jag franskaprov. Det gick väl sådär..
Men aja, orkar inte skriva mer.. Började skriva inlägget 17:38, och publicerar det nu... ;)






1 kommentar:

Anonym sa...

blogga mer !